Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Marketingový výzkum zaměřený na podnikavost studentů a znalost inovační agentury
Brázdová, Michaela ; ,, Petra Chovancova (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na podnikavost studentů a znalost vybrané inovační agentury, Jihomoravského inovačního centra. Teoretická část vymezuje stěžejní pojmy pro práci, kterými jsou podnikavost, inovace, marketingové trendy, marketingový výzkum a představuje i již provedené související průzkumy. V analytické části je představena inovační agentura a je provedena analýza současného stavu této organizace. Dále je proveden marketingový výzkum a analýza získaných dat. Na základě výstupů z provedeného dotazníkového šetření a rozhovorů jsou v závěru práce navrženy opatření ke zlepšení současného stavu inovační agentury.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce
Jarešová, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhu na obchodní spolupráci pro potenciální sponzory vybraného extrémního sportovce. Metody: V práci je využita metoda hloubkových rozhovorů, elektronického dotazování a analýza dokumentů. Hloubkové rozhovory jsou provedeny s vybraným extrémním sportovcem, pro něhož je návrh spolupráce vytvořen a se současnými sponzory vybraného extrémního sportovce. Elektronické dotazování slouží ke zmapování sponzoringu extrémního kajakingu ve světě. Respondenty tvoří zástupci světové špičky sponzorovaných jezdců z celého světa. Sekundární výzkum a analýza dat proběhly z dostupných primárních elektronických zdrojů. Výsledky: Výsledkem práce jsou dva specifické návrhy pro potenciální sponzory. Návrhy byly vytvořeny na základě podrobné analýzy vybraného extrémního sportovce. Jeho profil a fungování současného sponzoringu dokreslily hloubkové rozhovory se současnými sponzory. Pro lepší orientaci v odvětví sponzoringu extrémního kajakingu byly vytvořeny dotazníky pro nejlepší světové sponzorované jezdce. Na druhé straně byly zanalyzovány také firmy vybraných potenciálních sponzorů. Konečné návrhy by měly být spojením filosofie potenciálního sponzora v souladu s jedinečnými...
Aktivace sponzoringu kulturních událostí
Fořtová, Johana ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring událostí a sponzoring kultury v kontextech marketingové komunikace, event marketingu a art marketingu. Práce se následně věnuje především aktivaci sponzoringu a jejímu významu pro efektivní sponzoring. Jsou představeny klíčové složky pro úspěšnou aktivaci sponzoringu, a to sponzorská aktiva, zdroje, cílové skupiny, kanály a cíle. Na závěr teoretické části práce nabídne seznam aktuálních marketingových a mediálních trendů, které by firmy mohly k aktivaci sponzoringu použít, jako například názorové vůdce, virální marketing, guerillovou komunikaci a nejrůznější nová média. Praktická část sestává z případové studie české firmy Bageterie Boulevard a jejího sponzoringu dokumentárního festivalu Jeden Svět v letech 2012-2014, tato studie analyzuje především použité formy komunikace a komunikační kanály z hlediska artikulace sponzoringu a aktivačního a neaktivačního "umocňování" sponzoringu. Závěrem práce přináší zhodnocení této aktivace a doporučení jak pro Bageterii Boulevard, tak pro ostatní firmy, které by chtěly svůj sponzoring kulturních událostí aktivovat.
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu
Kropáček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování studie o aktuálních trendech marketingu na sociálních sítích směrem k využití ve sportu. Metody: V této diplomové práci byly analyzovány současné trendy marketingu na sociálních sítích s aplikací na sport a bylo využito k analýze metody monitoringu, pozorování. Dále bylo v oblasti sportu využito polostrukturovaného interview s PR manažery sportovních organizací a dotazníkového šetření u respondentů se vztahem ke sportu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou koncipované předpovědi a navržená doporučení marketingových trendů na sociálních sítích pro oblast sportu. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketing.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Cupalová, Nicol ; Smolka, Ondřej (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní akci GALA DANCE STARLET 2014. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou akci pro využití na následné návrhy vlastních inovací s výsledky ankety.
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.